Veelgestelde vragen
Bestellen
Via onze webshop kun je 7 dagen per week, 24 uur per dag jouw bestelling plaatsen.
In de webshop kies je de gewenste producten en deze plaats je in jouw winkelmand.
Heb je alle producten compleet? Je kunt de artikelen bekijken in de winkelmand (rechtsboven in het scherm).
Indien gewenst kun je de aantallen bewerken, druk op “winkelmand bekijken” en pas de aantallen aan.
Staan er artikelen in de winkelwagen die je toch niet wenst te ontvangen? Verwijder deze dan door op het rode kruisje “X” te klikken wat voor het betreffende artikel staat.
Bestelling compleet en klaar om af te rekenen? Klik dan op “Afrekenen”.
Heb je vragen over de betaling van je bestelling? Meer informatie vind je bij “Hoe kan ik mijn bestelling betalen?”
Vind jij het ondanks onze systeemkeuze-tool op de website lastig om de juiste producten te verzamelen? Je kan via onze klantenservice altijd een offerte op maat aanvragen. Vanaf 75m² maken wij in ieder geval graag een offerte op maat. Neem hiervoor contact met ons op via het volgende contactformulier. Wanneer we alle gegevens compleet hebben zullen we een vrijblijvende offerte op maat toesturen.
Wens je nog aanpassingen aan jouw offerte? Laat het ons weten, dan passen wij de offerte graag voor je aan.
Ben je akkoord met de offerte? Bevestig dan de offerte per mail. Wij sturen je vervolgens een betaallink, zodat je jouw bestelling in eigen veilige bankomgeving kunt betalen. Na betaling van jouw bestelling ontvang je van ons een orderbevestiging en zullen wij de order leveren op de aangegeven, gewenste afleverdatum.
Wil je een nog niet ontvangen bestelling annuleren? Neem dan op werkdagen minimaal 24 uur vóór de afleverdatum telefonisch contact met ons op, dan annuleren wij kosteloos jouw bestelling (houd er rekening mee dat bestellingen die op maandag geleverd worden, op vrijdag verstuurd worden. Hiervan dien je uiterlijk op vrijdag 9:00 uur melding per mail te maken). Indien dit niet het geval is, dienen wij eventuele transportkosten in rekening te brengen.
Een eventuele, door ons ontvangen betaling wordt meestal binnen enkele werkdagen (en uiterlijk binnen 30 dagen) teruggestort.
Na het bestellen in onze webshop ontvang je altijd een bevestiging op het door jou doorgegeven e-mailadres. Wij raden aan ook je ‘’ongewenste e-mail’’ in de gaten te houden. Indien je geen bevestiging per mail hebt ontvangen, vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice.
Het aanpassen van het gewenste afleveradres is kosteloos mogelijk. Neem hiervoor op werkdagen minimaal 24 uur vóór de afleverdatum telefonisch contact met ons op.
Houd er rekening mee dat bestellingen die op maandag geleverd worden, op vrijdag verstuurd worden, hiervan dien je uiterlijk op vrijdag 09:00uur melding per mail te maken.
Indien je vragen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Indien je twijfelt of je de juiste producten en/of bestelhoeveelheden in jouw winkelwagen hebt staan, mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice om de bestelling even door te spreken.
Wil je meer informatie over actievoorwaarden benoemd in een mail of brochure.
Neem dan contact op met [email protected]
Bezorging
Wij maken gebruik van verschillende soorten betrouwbare vervoerders, geschikt voor elke situatie. De verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte en het gewicht van uw bestelling. Wij hanteren 6 verzendmethodes. Dat is wel zo overzichtelijk.
Je kunt bij ons magazijn terecht voor het afhalen van jouw producten.
Indien je gebruik wenst te maken van het afhalen dien je dit aan te geven tijdens het plaatsen van jouw bestelling.
Wij streven ernaar binnen 3 werkdagen te leveren, mits de producten op voorraad zijn.
Indien jouw bestelling verzonden is, bedraagt de levertijd één werkdag. Je ontvangt het dus de eerstvolgende werkdag
Wanneer wij de bestelling aan jou verstuurd hebben, zullen we de track & trace informatie per mail toesturen. Daarmee kun je eenvoudig op de sites van onze vervoerders jouw bestelling volgen:
- Pallets: Eigen Transport
- Grote pakketten: DHL
- Kleine pakketten: DHL
Bij het plaatsen van jouw bestelling heb je de mogelijkheid een gewenste leverdatum in te vullen, uiteraard proberen wij hier dan rekening mee te houden.
Zodra je via onze webshop een bestelling plaatst, verwerken wij deze in ons magazijn tot een pakket en/of palletverzending. Indien je een palletverzending hebt, leveren wij deze op maandag t/m vrijdag. Op de dag voor levering ontvang je een mail met daarin uw factuur en Track & Trace link. Hiermee kunt u op de dag van levering ’s morgens vanaf 7:00 uur de verwachte aflevertijd opvragen middels het invullen van jouw postcode en huisnummer. Ook neemt de chauffeur 30 minuten voor levering telefonisch contact met je op middels het doorgegeven telefoonnummer tijdens het plaatsen van de bestelling. De chauffeur zal tijdens de levering vragen om jouw handtekening ter bevestiging van de aflevering van de producten. Indien het een palletpakket betreft ontvang je een dag voor levering bericht per mail met daarin de Track en Trace pagina van de vervoerder, deze zal op werkdagen van maandag t/m zaterdag bij jou worden aangeboden.
Garantie & service
Buizen
Onze buizen zijn zuurstofdicht en voorzien van het KIWA en KOMO keurmerk. Wij zijn dus overtuigd van onze kwaliteit en geven op onze buizen daarom 50 jaar met 30 jaar gevolgschade garantie.
Verdelers
Op onze verdelers geven wij 5 jaar fabrieksgarantie. Uitgezonderd zijn de (WILO)pomp en aansluitmaterialen, waarvoor een garantieperiode van 2 jaar geldt.
Aansluitmaterialen
Op onze aansluitmaterialen geven wij 2 jaar fabrieksgarantie.
Tijdens het bestellen
Tijdens het bestelproces denken we graag met jou mee. Kom je er zelf niet uit? Neem dan gerust contact met ons op zodat we jou van het juiste advies kunnen voorzien.
Na bestellen
Ook na het afronden van de bestelling bieden wij je graag de beste service. Lukt het niet om het systeem werkend te krijgen of heb je vragen over één van onze producten? Op werkdagen tussen 08.00u en 16.30u staan wij graag voor je klaar om extra uitleg te geven.
Ontevreden?
Is er onverhoopt iets niet naar verwachting gegaan met jouw bestelling? Wij zullen er alles aan doen om toch aan je verwachting te voldoen. Op werkdagen tussen 08.00u en 16.30u zijn wij bereikbaar om een passende oplossing te bieden voor jouw probleem. Bekijk de mogelijkheden tot contact op onze contactpagina.
Betalen
Wij bieden op dit moment alleen betaling via iDEAL aan. Wanneer je de gewenste artikelen in de winkelmand hebt geplaatst, kun je via afrekenen naar de betaalpagina.
Indien je problemen ondervindt tijdens het betalen, kun je op werkdagen tussen 08.00u en 17.00u contact met ons opnemen zodat wij mee kunnen kijken waar het misgaat. Klik hier voor de mogelijkheden om contact op te nemen met onze klantenservice.
Het is helaas niet mogelijk bij ons te betalen bij het afhalen. U kunt wel via de webshop betalen en het vervolgens komen afhalen bij ons in het afhaalmagazijn.
Retourneren
Je betaling zal altijd binnen 30 dagen teruggestort worden. Ons streven is echter om dit binnen enkele werkdagen aan je terug te storten.
Vloerverwarming leggen
Als je zelf jouw vloerverwarming gaat leggen zijn er een paar basiscomponenten belangrijk, deze zijn afhankelijk van welk systeem je wil gaan leggen. Klik hier voor een overzicht van onze systemen.
- De verdeler
Het hart van het vloerverwarmingsysteem, deze pompt het water rond in de groepen. - Slangklemkoppelingen
Voor het bevestigingen van de slang aan de verdeler - Slang
Nodig voor het doorvoeren van het water door de vloer - Randisolatie
Geschikt voor gebruik bij cementvloeren, beperkt de kans op het scheuren van de vloer en het omhoog komen van de vloer bij de wanden. - Ondervloer
Draadmat, noppenplaat of tackerplaat. - Bevestigingsmateriaal & gereedschap
Verschilt per systeem
Het is voor ons niet mogelijk een exacte tijd te bepalen voor het leggen van de vloerverwarming. Dit is afhankelijk van de omvang van het project en het soort systeem.
Privacy
Als je in onze webshop producten wil aanschaffen, hebben we een aantal gegevens nodig;
Na jouw registratie ontvang je zo snel mogelijk een e-mail met jouw inloggegevens. Jouw e-mailadres gebruiken wij daarnaast om, wanneer nodig, contact met jou op te nemen over jouw order. Dit geldt ook voor je telefoonnummer. Met de bovenstaande gegevens kunnen wij jouw bestelling volledig behandelen en eventueel de voortgang ervan controleren.
De verwerking van jouw klantgegevens vindt plaats via een zogenaamde SSL-overdracht. SSL staat voor ‘Secure Socket Layer’. Dit systeem versleutelt alle gegevens voordat ze naar ons verstuurd worden. Op deze manier kunnen jouw gegevens bij overdracht via het internet niet worden gelezen door onbevoegden. De meeste gangbare browsers – waaronder de laatste versies van Firefox, Internet Explorer, Chrome, Safari en Opera – ondersteunen de techniek voor deze beveiligde overdracht.
Cookies zijn kleine informatiebestandjes die online-vloerverwarming.nl benut om jou tijdens je bezoek aan onze site te kunnen herkennen als terugkerende bezoeker. Met cookies kunnen wij het gebruik van onze website voor jou prettiger laten verlopen. Deze cookies worden alleen tijdens het bezoek aan onze site bewaard op uw harde schijf. Ze nemen een minimale hoeveelheid schijfruimte in. Bovendien bevatten cookies geen persoonsgegevens.
Online-vloerverwarming.nl stelt jouw gegevens nooit ter beschikking aan derden. Wel benutten we ze voor eigen kennisbevordering. Zoals alle webwinkels houdt online-vloerverwarming.nl voortdurend het aantal bezoekers van de website in de gaten. Daarmee doen we regelmatig statistisch onderzoek waarvoor we klanteninformatie gebruiken. Met dergelijke onderzoeken kunnen we aan de hand van de bezoekersdata onze website continu verbeteren. Je hoeft je geen zorgen te maken: alle gegevens worden geanonimiseerd.